PUSS

Idag har det varit en helt okej dag, Trotts det här äckel vädret!
Började med att jag vaknade UTAN FEBER hihi, Kunde dock fortfarande inte andas genom näsan och det kan jag inte nu heller vill jag bara tillägga.. Men imorse kände jag mig mycket bättre iaf, Blev frulla och sen blev det prommenix till rastgården med Lewiebu, coffe och Bud :). Efter det blev det dagis för att möta upp Dawe, Ecer och Spike.! Hundarna sprang och for som idioter som vanligt, Kul och se hur roligt dem kan ha det tillsammans iaf ..!
Dawe och dem andra traskade ner till media markt för att handla Ps3 ... hm, Vintern kommer och alla börjar bunkra upp för isolering....! Dags att jag också gör det snart fan.. Iaf så drog jag hem och inväntade surfittan med namn Coffe, Jävla surfitta han var idag alltså! Som en brud ibland jag svääääär haha shitt asso. Men ibland är han fan bra ock ha alltså eftersom han lagade min tvättmaskin, Bra där mitt hjärta det får du en guldstjärna i himlen för sen.. I promiiiiise ;)..!
Blev film, te, mat, te, film, te och så kom Pelle. Satt och snackade lite bajs tillsamman sen traskade coff och Bud hem, Imorgon blir det mer lek innan Bud´s husse kommer hem :). Man får passa på och låta hundarna leka så mkt som möjligt nu när dem ändå kan :). Vi får se hur vädret blir imorgon dock ...! Såg att det skulle piss regna hela dag, suck..! Men jag är inget förvånad inte, Hade inte väntat mig annat om en säger. Men ingen är gladare än jag ihih! Nu blire nattis och sen sägen. Försöka komma upp lite tidigt imorgon
Idag har det varit en helt okej dag, Trotts det här äckel vädret!
Började med att jag vaknade UTAN FEBER hihi, Kunde dock fortfarande inte andas genom näsan och det kan jag inte nu heller vill jag bara tillägga.. Men imorse kände jag mig mycket bättre iaf, Blev frulla och sen blev det prommenix till rastgården med Lewiebu, coffe och Bud :). Efter det blev det dagis för att möta upp Dawe, Ecer och Spike.! Hundarna sprang och for som idioter som vanligt, Kul och se hur roligt dem kan ha det tillsammans iaf ..!

Dawe och dem andra traskade ner till media markt för att handla Ps3 ... hm, Vintern kommer och alla börjar bunkra upp för isolering....! Dags att jag också gör det snart fan.. Iaf så drog jag hem och inväntade surfittan med namn Coffe, Jävla surfitta han var idag alltså! Som en brud ibland jag svääääär haha shitt asso. Men ibland är han fan bra ock ha alltså eftersom han lagade min tvättmaskin, Bra där mitt hjärta det får du en guldstjärna i himlen för sen.. I promiiiiise ;)..!

Blev film, te, mat, te, film, te och så kom Pelle. Satt och snackade lite bajs tillsamman sen traskade coff och Bud hem, Imorgon blir det mer lek innan Bud´s husse kommer hem :). Man får passa på och låta hundarna leka så mkt som möjligt nu när dem ändå kan :). Vi får se hur vädret blir imorgon dock ...! Såg att det skulle piss regna hela dag, suck..! Men jag är inget förvånad inte, Hade inte väntat mig annat om en säger. Men ingen är gladare än jag ihih! Nu blire nattis och sen sägen. Försöka komma upp lite tidigt imorgon
Idag har det varit en helt okej dag, Trotts det här äckel vädret!
Började med att jag vaknade UTAN FEBER hihi, Kunde dock fortfarande inte andas genom näsan och det kan jag inte nu heller vill jag bara tillägga.. Men imorse kände jag mig mycket bättre iaf, Blev frulla och sen blev det prommenix till rastgården med Lewiebu, coffe och Bud :). Efter det blev det dagis för att möta upp Dawe, Ecer och Spike.! Hundarna sprang och for som idioter som vanligt, Kul och se hur roligt dem kan ha det tillsammans iaf ..!

Dawe och dem andra traskade ner till media markt för att handla Ps3 ... hm, Vintern kommer och alla börjar bunkra upp för isolering....! Dags att jag också gör det snart fan.. Iaf så drog jag hem och inväntade surfittan med namn Coffe, Jävla surfitta han var idag alltså! Som en brud ibland jag svääääär haha shitt asso. Men ibland är han fan bra ock ha alltså eftersom han lagade min tvättmaskin, Bra där mitt hjärta det får du en guldstjärna i himlen för sen.. I promiiiiise ;)..!

Blev film, te, mat, te, film, te och så kom Pelle. Satt och snackade lite bajs tillsamman sen traskade coff och Bud hem, Imorgon blir det mer lek innan Bud´s husse kommer hem :). Man får passa på och låta hundarna leka så mkt som möjligt nu när dem ändå kan :). Vi får se hur vädret blir imorgon dock ...! Såg att det skulle piss regna hela dag, suck..! Men jag är inget förvånad inte, Hade inte väntat mig annat om en säger. Men ingen är gladare än jag ihih! Nu blire nattis och sen sägen. Försöka komma upp lite tidigt imorgon

PUSS OCH GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0