målas

Här målas det för fullt.
Igår började vi med att måla baren som jag fick av Tommi, Tack pelle plutt för hjälpen och tack för du finns, lyssnar och fattar vad jag menar när dagarna inte är som dem ska ..


Fortsätter målningen idag, Har dragit ett gång ett ganska stort projekt tror ja haha! När henka kommer hem kommer hela lägenheten vara nymålad.. älskar och måla ...! Det här kommer bli nice ni!
Ikväll blire kanske lite middag hos mormor och morfar, får se om jag har orken. Trött som fan och helt seg i kroppen!


Nu vill jag bara att det ska bli Fredag så jag kan få pengar. börjar bli JÄVLA tomt i plånkan kan jag säga..
Planer för helgen? Fira världens bästa pappa på Lördag. Ser fram emot och träffa hela familjen! Länge sen <3


Ciaao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0