havregrynsgröt och te.

Den bästa tiden på dagen är morgonen.
Först när jag vaknar tittar jag brevid mig och så ligger min lilla gris och snarkar för fullt =). Försöker smyga mig ur sängen utan att han ska vakna men det går ju ALDRIG att gör haha! När han vaknar tittar han på mig och svansen går i 180km i h, Han sträcker sig och ålar sig frammåt mot mig och med lite kraft så orkar han ställa sig upp och följa med ut tillköket och fixa frukost :). Han äter samtidigt som jag gör i ordning min frulla när den är klar blir det myspys i soffan tillsammans med bra musik! Idag blev det en jävla nyttig frulla.. Blev havregrynsgröt, te och gurkstavar, namnam!! Måste få ordning på min jävla mage nu alltså, Gick nästan 8 dagar utan att jag bajsade och det är INTE bra emelie karlsson. Bara idag har jag bajsat två gånger, Då fattar ni hur jävla förstoppad jag var i magen om en säger ?! Fyfan, Sköt dig nu emelie! En spark i röven är vad du behöver !!!
Intressesmurfen antecknar typ ...!? Men ändå !!
Nu ska jag fortsätta äta och sen blir det morgonkartong och sen prommenix med lewiebu :)





Företagsekonomin lockar ju lite alltså hihihi (A).. Vi får la se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0