ännu mera snor.

Känner mig bätte idag .
Ingen feber och så men fortfarande lika jävla snorig och det tar död på mig snart !!
Får klä mig varmt idag när ja ska ut och leka med Lewie i det här skit vädret.. Men jag har ju själv valt att ha hund så jaa inte fan ska vädret hindra oss ;), My love ska få leka så mycket han vill idag :).


Har iaf städat hela morgonen, Känner att energin börjar komma tillbaka nu ... äntligen !!
Har slängt in första tvätten också.. Mycket tvätt och lort blir det när man är sjuk ..
sköt att man börjar komma tillbaka till verkligheten nu iaf!!


Nahe. hänga tvätt, i med nästa tvätt, på med kläder, äta något och sen är det Lewibu som bestämmer vägen .. Han som för idag hihi, vi får se vad vi hittar på för bus!
Ha en bra dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0