Tandvärk :(

Det är nog fan det värsta som finns alltså, Det bara krampar i tänderna, nästan som om jag har tandställningen kvar och dem precis har spännt den... bläää !!

Inget vidare väder idag heller, Men ändå tur att pissvädret är idag så man inte klappar ihopp av värmeslag när man ska hjälpa mamma och flytta idag! Ska bli kul och se hur hennes nya lägenhet ser ut :), Inte sätt den än men den kommer nog blir fin när hon är klar med den :).

Ca 23 dagar kvar nu till Pplutt kommer hem :), Ska bli så enormt kul och träffa han !!!! Saknar hans dampryck och hans humor enormt mkt :), Bb hade snackat med han igår och han mådde helt okej sa han så det är ju bra :). Brevet han skicka till mig ÄR JU SPÅRLÖST FÖRSVUNNET tack vare den där jävla äckliga finska kärrningen som flyttade in i min lägenhet i Eneby !!! BÖH, Krossa hennes alla rutor skulle jag vilja göra men nej nej här ska man vara vuxen och låtsas som ingenting!! är så irriterad så jag vet inte ens vad jag skriver !!
Jävla äckel tant !!

Nej nu kom Sandra så nu ska ja ut och blossa med henne !!

Tjing på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0