Morgon skit.

Ingen jävla bra dag idag ... Inte så konstigt eftersom jag håller på och sluta röka, SKa fan ge mig fan på att klara det den här gången ... Dock luktar allt piss och vädret SUGER, ALLT ÄR FEL ....
Vaknade och kännde att jag är på världens sämsta humör ... Ska snart iväg med mamma och bror på brors rättegång.. Jävla idioter det finns alltså, Skulle vilja skjuta huvet av dig ditt jävla as !!! Hoppas på att det går bra iaf, Mor, bror och jag mot världen som det alltid har varit såklart...

Älskar dig mamma, Vet fan inte vart jag och Crille hade varit utan dig ... Tack för att du finns och för att du ALLTID ställer upp för oss.... Finns ingen bättre än dig, Älskar dig !!!

Känns som om allt bara håller på och går åt helvete, snart är man väl på topp igen kanske? Det är som en fucking jävla bergodalbana !! Först upp sen ner det kan aldrig ligga på mitten nivå för att då tar farten slut och livet stannar känns det som. Vill så mycket men ändå inte kraften att klara av det.... Just nu är mitt liv en jävla boll full med problem, problem och problem!!! Om man bara kunde få chansen att släppa alla problem och börja om på nytt.. Tänk va, Att ett jävla misstag kan förändra ett helt jävla liv ......! Vad är meningen egentligen ???!

Nu vill jag ha en cigg, morgonlåda och en flaska sprit! Alla problem skulle vara ur världen mycket fort men komma tillbaka morgonen där efter vill jag lova!!! Åt helvete med dig, dig, och allt annat jävla skit!!!!!

Ensam är stark !!
fUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!


Min Biff <3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mhm, håller med om att livet är en bergochdalbana! Jag blir helt schizofren ibland på hur mående hoppar fram och tillbaka hela tiden =/

2011-06-15 @ 12:48:07
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: jag

aaa fyfan.... Aldrig kan man få må riktigt bra!! Suger stenhårt !!

2011-06-15 @ 13:30:33
URL: http://emeliik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller också med att livet är en bergochdalbana.. Finns här för dig <3

2011-06-15 @ 16:07:22
URL: http://saandraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0