Mina damer och herrar ..

Då var man hemma igen ..
Kom ju hem igår dock! men igår var jag heeeeeeeeeeeeeeeelt slut så pallade inte skriva blogg ens en gång haha!! Tog tåget från norpan till Malmö tillsammans med coffi, Sen blev det öresundståget till Köpenhamn, Solen lyste och det var full rulle på hela köpenhamn som vanligt :).. Gick och yrade runt efter hotellet i ca en halv timme men hittade till slut ... Här är hotellet vi bodde på http://www.firsthotels.com/Vesterbro. 800kr för et dubbelrum en natt tycker inte jag ALLS är farligt mitt i köpenhamn ett fyr stjärnigt hotell.. STÖRT VÄRT och sova på hotell.. Efter vi checkade in så gick vi och svulla KFC, Gick även en snabb runda i köpenhamn in på lidl och handlade bira och masssa godis. Gick tillbaka till hotellet duschade och sen Efter det blev det älskade criiiiiiiis! Där det också var full rulle! Musik, alla var glada, fulla och lika klockrent som vanligt.. MAssa folk var det och grisarna var även där men dem blev inte kvar sålänge som tur e :). Var i cris typ hela dagen, Satt och lyssna på musik, drack öl och umgicks med coff! Köpte även med mig en klockren pipa hem som man fasta för :).. Började vandra hemåt till hotellet. och det är ändå en bit och vandra men fyfan vad skönt det är och bara gå runt där i danmark och kika runt.. ingen stress eller något utan bara gå och slöö glo !! Gick förbi KFC på vägen hem, Köpte en hink med kycklingvingar och coleslaw och för er som inte vet vad det är så är det typ pizza sallad fast mera grisigare och godare.. det är typ någon sörja i också, STÖRT GOTT!! Drack några bira och däckade till någon halv kass film på tven .. Andra dagen gick vi runt i köpenhamn och kollade lite, Kökande As goda pinini´sar på torjet. Hittade även en snubbe som stog och sålde brända mandlar och det är också STÖÖÖÖÖRT GOTT, FEtt värt att man stötte på han hihi ;)! Gick till Cris och spenderade några timmar där. Satt och njöt av solen som stekte över oss :). Sen blev det Burger king, Inget gott tycker jag men fyfan stört värt med det med för jag var ENORMT hungrig! Hade inte käkat något sen "frullan" "pininin" !! Tog tåget hem vid 18:37 om man ska vara exakt.. så plockade lillebror och neger upp oss nere vid Centralen så drog vi hem till mig snacka lite skit och sen blev det nattinatti för mig haha!

Sjukt härlig helg eller vad man ska säga med bästa coff!
Det här var inte sista helgen vi var i köpenhamn kan en säga :)

















Blev tyvärr inte så värst mkt bilder den här gången men jag lovar att jag ska ta mera bilder nästa gång vi drar oss till köpenhamn .. Vi har redan snackat om vi ska dra ner igen den 25e som kommer.. ska kolla lite vad det går på om vi bokar redan nu så åker vi diiiirrrreeekkkkt :)

Tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0