Böh

Kul och vakan tjutandes dåå....
Mår piss, helvete idiot illa idag känns det som. Allt är bara fel och jag vill bara skrika, gråta och slå sönder någon eller något! Toppen väder och så kommer det inte finnas ett skit och göra.. Frågan är om ja ska åka ut till landet med lewiebuu några dagar och kanske komma bort från allt o alla!!
Blev en soft dag/kväll igår dock! Var ute och vandrade på förmiddagen ock så en sen drog jag, henka, sandra, coffe, nisse, kevin, lina, johan, lewie och lilla Hubbe och badade! Fan vad skönt det var i vattnet alltså! Underbart ... Efter det bev det grillfest för Anna som fyller år idag men vi fira henne igår.. Trevligt trevligt, var inte på mitt bästa humör så det var ju inte så lyckat!!! Sen blev det förbi E och sen hem.


Och du din jävla IDIOT!!!
Du börjar störa mig mer och mer. allt man gör är fel och skit är det ända man får tillbaka....
Jävla idiot rent ut sagt. otrevliga jävla människa, klarar mig utan dig känns det som! borde fan finnas lagar för hur mycket man förändras !!
Du, Det ända du tänker på är dig själv och ingen annan din jävla inkompetenta fitt jävel !!!
Jag bryr mig inte? Nae är man FÖRVÅNAD ELLER ????
Borde ha lyssnat på en av mina bästa vännern när han sa att du skulle fucka mitt huvud! Men men, lätt och vara efterklok som sagt!!! Börja lyssna på hans råd lite bättre kanske.
Burn in Hell kurwa pełzanie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0