morgonmys

Igår blev det förfest hemma med Sandra, Sanna och Sisela! Drog några grogg innan vi drog vidare till Wasa. Mycket trevligt måste jag säga, synd att det ska vara så IN I HELVETE jävla varmt där inne pjhuuu! Drog iaf vidare på en vandring till Cw med Sanna. Där man stötte på allt för mkt folk så jag minns knappt helften av dem haha! Men trevligt vare ?! Tror jag haha! Skulle vandra hem med Sandra men när vi kom ner längst ner på kungsg. så gissa vad vi får syn på :D Att spånkan fortfarande gick fyfan vad vi är bra haha :D. Satt och vänta på den och slapp för en gång skull gå hem som man gör varje annan helg :D. In på donken och handla svull och sen hem och däckade. Har tydligen ringt och smsat ganska saftigt från min mobil med hahaha fyyyy!!!

Undra hur grabbarna har det ute i moon?! Man kan hoppas på att dem överlevde resan dit. Men det tror jag nog, ska ringa till coffi snart! Var ju snack om att dem inte skulle ha mobilerna på men man vet ju hur det är med den saken HAHA!

Ikvll vettifan vare blir, om det blir partajj eller hemma har jag inte bestämt än.
Men a det blir väl som vanligt .... med andra ord partajj !!
Nu har man iaf gått upp ur sängen, Låg och morgonmyste tillsammans med sandra och lewiebuu innan lewie fick sin jävla spyattack ahhahaha! Det låter inte så illa som det är! Det kom på golvet!! haha

Hej på er :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0