hihi

Blev inget jobb igår som sagt. fick ledigt och det är ju alrig helt fel. Ledig idag med och det känns toppen för då har jag tid på att fundera vad man ska göra i helgen?! Coff och alla grabbarna åker till moon över helgen för att komma bort o festeria/umgås lite :). Hoppas dem får en toppen helg bara och att dem INTE INTE INTE voltar med bilen eller något annat händer som sist fyy haha!

Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska vara hamma, om jag ska till viken med lite vänner eller om jag ska åka till Simonstorp själv och bara softa och tare lugnt med min doggydogg! Skulle vara kul o komma ner till viken igen, Då stannar jag väl några dagar och åker alltså inte hem redan på Söndag!

Vi får se vad mitt huvud säger i eftermiddag när jag pratat med lite folk.
Igår då, Var ute med coff och Lewie. Gick upp till dagiset här upp och lekte haha! Coffe den galningen var nära på och fasna i det där lilla lekhuset haha :d. Efter det blev det film och däck i sängen haha!
Skulle se Inren Huss nya film. Kunde ännu en gång inte hålla mig vaken genom en film så jagf tror jag ger upp filmtittandet på kvällarna :P. Vaknade när coff skulle åka hem, vände sida på sängen och somna, Vaknade vid 7 idag, had FULLT med missade samtal och sms hahah! Jävla galna vänner man har..

Folk som snackar skit har en hört,
Orkar ärligt ens inte bry mig. Tycker bara det är patetiskt! Jag menar du har barn och shit?!
Väx upp förfan! Ska du uppfostra ett barn när du inte ens kan säga saker rakt ut precis som dem är?! Jävla tönt alltså! Död åt dig är allt jag har och säga. Död åt er andra som ska "kalla" sig mina vänner när ni sitter och BOKSTAVLIGT TALAT snackar SKIT om MIG med ANDRA bakom min rygg?! Äckliga as!






Nae nu skiter jag i det här. Packar ryggan och går mot rastgården!
Här blir ju som sagt inga barn gjorda mer än i skitsnacket tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0