Heeelllluuuu

nsdag varer jag skrev senast hehe.

Kan hoppa till Fredag dirr eftersom jag bara har jobbat och jobbat annars typ.
Mamma kom och hämta mig så åkte vi te jobbet. Började jobba, Går ut och ska ut på toan, svimmar och så vaknar jag med massvis med folk runt mig. Jag frågade vad som hände och dem bha vet inte?! Så kom sjukvårdare som vi har ute på vårat jobb eftersom det händer så mycket olyckor ute på braviken. Så låg jag där och jag kunbde varken röra mina ben eller mina armar. Hela kroppen var typ förlamad så jag fick ju förklara för dem hur det känndes och skit. Så ringde dem upp till akuten och frågade vad vi skulle göra typ så sa dem kom upp direkt och ta ett EKG!
Kommer upp dit och får träffa några läkare. Dirr när jag kommer in så sätter dem ett droppintag mig på. Jag bha eh? jag ska bara kolla EKG jag ska inte läggas in alltså jag har en hund, ett jobb MM att ta hand om! Dem bha aa men emelie du måste tänka på dig själv nu och bla bla bla! Allt som du gått igenom den sista tiden det är inte bra och kan gå riktigt illa om du inte sköter det på rätt sätt!! Hmmm? Iaf, dem tog massvis med provor som vanligt och sen kom läkaren efter en stund och började snacka om sina jävla sjukhusgrejer och vad det var för fel på mig och bla bla bla!!! Har tydligen något fel på ngt i hjärtat och jag kännde nae jag pallar inte mer jag drar hem nu dem får inte lägga in mig igen, Men så sa han han bha vi vill lägga in dig under dagen och natten så vi får göra yttligare kontroller på dig så vi vet att det är "okej"! Jag är ingen jävla provdocka som läkare ska få göra sina jävla försök på känner jag! Orkar inte att dem sliter i mig dit och hit och sen inte hittar felet! och jag vet alla ni som läser det här nu kommer skriva men fyfan vad omogen du är emelie. Men a jag drog där ifrån! Pallade som sagt inte med det mer. och tyck vad fan ni vill men INGEN INGEN av er vet hur det är när man typ får bo på sjukhuset, när du aldrig vet om du kommer bli bra eller inte, när du ständigt måste gå runt och tänka kan jag dricka/äta det här utan att jag får ont?! Läkare som bestämmer vad en ska göra och hur jag ska beté mig?! Hallå fuck er alltså !!

Kom hem där ifrån iaf så träffade jag Neger och Dawa.. Neger skulle ju ha hjälp med flytten idag efterosm jag inte kunde bära så fick Dawa, Neger, Coffe, Ecer och Marwen göra det så packade jag upp i lägenheten :). Så nu är han Hagabo han också den lilla luffarn :D. Han bor typ granne med mig så han har lovat mig att vi ska ha frukoststunder på morgonen som han ska bjuda på ihihi älskar honom :)<3.
Efter flytten kom Harris och Alexa också. Satt och snackade skit hela natten och umgicks bara!

Lördagen, Vaknade och gick hem till neger och väckte han, harris och Marwen som däckade där hemma haha jävla puckon :P. Ingen aning om vad som skulle hända denna dag men kvällen var planerade och vi skulle se STOR som skulle SJUNGA nere på trappan! Drog igår en förfest hemma hos neger på kvällen med neger, coffe, dawa, ecer, danne, alexa, ngn annan snubbe och så kom även sandra förbi en sväng och sa hej typ.. så röde vi oss ner mot stan jag och grabbarna! Kommer upp dit och får reda på att STOR bara ska vara gäst Dj.. Hm?! vem fan vill se det då? Vi kom ner dit för att se han sjunga inte för att se han stå och snurra på lite plaattor och fisa i en mick typ?! Jävla luffare alltså!!

Nu är man hemma och ska snart börja med blåbärjspajjen som jag hgar lovat grabbarna att vi ska äta idag haha! Fan gjorde två blåbärjspajjer sist och båda dem är slut! fyfan vad dem äter här hemma haha !!
Nej nu ska ja göra nytta! Ha det bäst!
PÖSSS















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0