Oro!

Jahopp mina vänner..
Ni fick bild samt vikt :), Super nöjd med mig själv mmåste jag säga ännu en gång :).
Idag har morfar varit här och skruvat upp lite skit till mig och henki! Bland annat två speglar som kom PRECIS där jag ville ha dem :), Sen borra han lite in till mig vägg så jag fick kanaler på min tv .... ÄNTLIGEN :). Tack älskade morfar !!! Skryter ännu en gång med att jag har världens bästa morfar!!

Lagade ännu en ny korv storganoff idag haha! Tur att jag har flyttat ihopp med henka eftersom vi båda älskar just korv stroganoff!! Den här blev super god den med! Som vanligt ;),


Orolig för min lillw gris dock, Han bara sover och sover och man ser på han hur trött han är hela tiden samt att han tycker det är jobbigt med den här värmen!! Hoppas på att provsvaren kommer snart! pallar fan inte gå runt och vara orolig längre!! vill ha svar!! NU!
Har även fått ett nytt jobb igen för er som inte vet haha! Östgöta kök :), Och där blir jag kvar ett tag om jag får bestämma ;). Jobbar första dagen på Torsdag, Ska bli super kul måste jag säga! Underbaraste BB tar hand om min gris hela den dagen så det är bara jobba och slita !!


Nej nu ska ja njuta av mitt kaffe och vänta på BB !!
Ikväll, Jaaani tänker inte säga vad som händer ikväll faktis ;)

PUSSS




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder från valborg? :)

2011-05-02 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0