Fyyyyy

Hm, Hade ju hoppats på att jag aldrig mera skulle få uppleva den där smärtan i magen. I Fredags var jag hemma hos mor och satt och drack ett glas vin med lite vänner. Så när ja ställer mig upp så bara hugger det till i magen, Kände direkt att det var samma smärta som förra gången... Viste fan inte vad ja skulle göra så gick in och la mig på toa golvet i 15 minuter typ. Gick inte över så hoppade ner mammas säng och låg där ett tag men det kändes lika jävligt då med. Bestämde mig för att gå hem och be Micke köra upp mig till akuten! Sen när jag är på G hem så släpper det sakta men säkert. Kommer hem dit! Har fortfarande ont alltså men inte så ont som ja hade sist. Lägger mig i soffan bredvid Lewie och Micke. Svettas sönder gör jag med, Dagen efter vaknade jag och värken är fortfarande kvar. Så jag ringer upp till akuten och tänker att ja kanske ska kolla vad dem säger. Så snackar ja med dem spå säger dem blir det lika illa som förra gången så får du komma upp så får vi operera dig akut?! För vadå? Ni vet ju inte vad det är för del?! Nae men vi är nästan 100 på att det är gallsten! Nästan???????? vadå nästan? Aa du får komma upp hit så röntgar vi dig... Jag tänkte som ja alltid gör. aa men ja åker upp om det inte försvinner. Har fortfarande kvar det och har inte åkt upp än!! Ska ringa till dem idag igen och snacka med dem och se vad dem säger! Det är en sån obehaglig känsla att ha den här smärtan alltså!!
JAg vet och känner på mig att det är ngt som är fel!!!! MEn ja pallar fan inte mer sjukhus.....
Får se hur det blir när Micke kommer hem om ja åker upp eller inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0