Bläääääääää

Har ju legat hemma med feber hela veckan fan :(, Pluggat som en idiot har jag gjort med även fast jag har varit sjuk :(, Het matt i hela kroppen idag! Men ingen feber idag så det e ju skönt! Kanske är påväg att bli frisk hihi... MAn kan ju hoppas iaf!!
Får se vad som händer ikväll, Har köpt hem två flaskor vitt iaf om ngt roligt skulle dyka upp och om jag mår bättre fram mot kvällen!!
Hoppas på att jag får Godkänt på mina 2 studieenheter som ja skickade in i Onsdags, HOPPASHOPPASHOPPAS!!!
Nahe om man skulle ta Lewie och gå en sväng i det FINA pissvädret hehe :P, Han har gjort framsteg vill jag lova. Lärt sig båda och sitta och ligga när man säger åt han hihi!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0