Skööööönt

Fixar och donar som fan. Började kl 13.00 igår med flytt hjälpen Sandra, Coffe och Micke <3. Blev "klara" runt 20.30 på kvällen! Fortfarande inte klart dock men ja stor trivs redan. Känns så jävla skönt att ha ett HEM igen! Ett eget där jag ska springa naken, sova naken, bajsa med öppen dörr, äta vad jag vill BARA LEVA :D.. Faaan vad skönt! Dock har jag ju inte så långt in till min bror och min mamma om ja skulle bli sällskapssjuk hihi!
Idag kommer pappa och Carina och hjälper till i röran.. Måste åka och köpa färg, sen måste ja till en tjejkompis och hämta ett par hyllor som hon inte ska ha som ja skulle få.. Tack Elin <3
Får se om det blir någon ordning på röran här hemma! Måste handla mat med?! Böööööööh
Ha det bäst alla :)
Imorgon kommer Bilder, mått och vikt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad glad jag är för din skull gumman ! att du äntligen har fått ditt eget . måste komma förbi snart och kolla hur du har det . <3

2010-10-02 @ 15:44:03
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0