Kaffe Tanter hihi!

Igår blev det en ENOTMR trevlig eftermiddag / Kväll måste jag säga. Malin och Thilda kom hit till mig runt två tiden! Så traskade vi bort till Emma. Lewie var självklart också med hihi! Kom dit och pratade en MASSAVIS med skit om dig dig och dig! haha nae vars :P. Drack enormt mkt kaffe med .. Kände mig som värsta knarkaren haha! Bara hoppade i kroppen på mig! Kul och träffa flickorna måste jag säga. Tbus och Wbus lekte för fullt, Lewie störde Cesar som vara ville ha lugn och ro som vanligt haha! Stackarn, Men det var kul för barnen och hundarna och få leka av sig lite hehe!
Har redan satt en ny kaffetime och det är nu i veckan som kommer. Här hemma hos mig :), Ska bli trevligt! Annars när vi har kaffetime så brukar det ta typ ett halvår innan vi ses igen ahha! men inte nu inte! Nej nu gäller det och hålla kontakten. Får se vad som sker i helgen, Malin snacka ngt om att fira Sara lite imorgon! Och det kan ju bli lite kul och träffa dem och umgås med dem. Får se vart kväll / kvällarna slutar ^^!!

Shitt va snigg !!!
Olallaaa : )


Mina hjärtan :)
Tbus och mallan ;)
Jag om min prins :)
Trollungarna :)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha så skön du är ! "vi snacka om dig dig och dig" ;D aa längtar redan till en ny vecka för då ses vi igen !<3

2010-10-08 @ 20:28:45
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0