Nattblogg!!

Rökte min SISTA cigg kl 12 inatt! Nu har jag tagit steget igen och ska försöka sluta röka... Eller jag ska inte försöka utan jag ska lyckas! Kan andra så kan jag! Har spenderat dagen/kvällen/natten med grabbarna! Svullat, bakat och kollat en MASSA film!! Har haft världen mensvärk så har varit sugen på allt och inget till och från! Blev filmerna BraveHeart, The Losers (RIKTIGT BRA), The American (Not so good) och till sist blev det patrioten som alltid är lika bra hiih :).

Var nyss ute på en nattrunda med hundarna och Micke.. Träffade även Dino och Gabi i Centrum! Sa hej till dem så stötte vi även på våra bästa vänner, Farbror blå haha! Patetiskt att dem inte har annat för sig :P.. Alltid lika trevligt när dem stannar för att säga hej :P..

Nej nu blire sova! Skit trött förfan! Familjemiddag imorgon igen.. Också en order av Mammamu och Pappa.... Ingen förfrågan här inte :P



Puss och Knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0