Gymmet!

Enormt skönt att ha kommit igång med gymmandet igen.. Kröp fan i benen där ett tag hehe! Blir att utöka till tre dagar i veckan nu iaf! Får se om man kan få en rutin på det nu när skolan sätter igång nästa vecka med!

Har ett svårt val framför mig.. Får se hur det blir! Funderingar, funderingar! Hoppas jag kommer fram med en lösning iaf! Kan inte någon bara säga vilket som är bäst för mig och vilket jag har en framtid i!! Önskar bara att svaren fanns mitt framför näsan på mig! svårt, svårt, svårt och välja men någon gång måste man chansa och man mår ju inte direkt bättre av att bara gå runt och fundera på det! Antingen så gör man det eller inte!!! Böööö, dessa val man får i livet är fan inget roliga!

Imorgon låser jag in mig i min lägenhet tillsammans med Becca :). Säger dock inte vad vi ska göra men det är ETT MÅSTE om jag ska komma någon vart iaf!!

Kom igen Emelie! Du fixar det här!! TRO PÅ DIG SJÄLV FÖRFAN!




Puss och knull!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman du klar allt, bara du vill!

Och det där med 3 dagar i veckan måste vi börja med för att träningen ska funka. Vi får försöka så gott vi kan..



Lycka till imorgon! Love you.

2010-11-02 @ 21:49:18
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0