......

ingen aning om vad ja ska skriva?! Finns så mkt man vill skriva men som inte kommer fram! Att se dig ligga i din säng dag ut och dag in är bland det värsta som finns! Att se hur svag du är och att du inte klara dig själv gör mig enormt orolig för framtiden! Kommer jag bli som du när jag blir äldre? Kommer klara mig? Kommer jag vara lika svag och falla ner i träsket precis som du har gjort? Du var den som jag alltid såg upp till, Du var den som alltid fanns där vid min sida när ingen annan gjorde det! Det var du som stöttade mig och ingen annan mamma! Varför gör du såhär?! Hur kommer du klara dig när varken jag eller Crille bor hemma längre? Kommer du någonsin ta tag i ditt liv igen? Kommer du ruttna bort eller kommer det ngn gång bli bättre?! Det finns så enormt mkt man vill skriva men man kan inte för man hittar inte dem rätta orden för att förklara. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och när jag ser dig såhär varje dag så blir jag både arg och enormt ledsen! Jag vet inte vad jag ska göra, Jag vet inte vad jag kan säga till dig! Jag känner mig maktlös! Att varken du eller din mor såg att det här skulle komma det fatta jag inte! Jag älskar dig och kommer alltid göra det men aa jag vet inte längre! Kanske är det bäst det som kommer att hända?!

Framtiden skrämmer mig ngt enormt! kommer jag bli som du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0