Tidsfördriv

Inget bättre för mig, Har precis käkat och nu sitter man och slöar, Tänkte ta fram snabeldraken men sen tog orken slut! Kotten kommer efter jobbet så ska vi knarka kaffe tillsammans <3. Fotboll ikväll, Ser ut som om det blir Qbaar med lite vänner och en bira :). En måndagskväll kan nog inte bli bättre, Hela veckan är typ fullsmackade känns det som.
Imorgon ska jag plugga, sen skriva på den där stämningsansökan så jag får den klar, Sen efter det blire gymmet, Skönt och komma igång nu igen efter operationerna :). Känns som livet börjar på nytt gång efter gång får aldrig komma in i en riktig fas! Onsdag blir det plugg sen åka och handla med Lollan <3. Torsdag är ju min dag ^^, Blir nog fika med la familia sen mys besök på kvällen hihi! Malin kommer in till stan och stannar tills på Söndag! Fyfan kommer ju dö och ha henne här hemma så länge HAHA! Fredag blire lugna slåttergatan! En hemma kväll bara eftersom att jag kommer behöva alla mina festarkrafter tills på Lördagen haha! Vilken fest det ska bli! Bli firad av vännerna här hemma och sen utgång! Tror dock inte det blir Hugos HAHA!

Nej om man kanske skulle gå bort till gymmt en timma innan Maria kommer?!
Frågan är om jag hinner ?
Aaa på med kläderna och bort och svettas ;), Love it !!


Shitt va snigg rå!




Kan inte sluta lyssna !! Älskaaaaaaaaarn
Chamillionaire - Good Morning


Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju snällt sagt, nu kanske du inte får några presenter :P Haha

2010-12-13 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0