sån dag

Idag är det en sån dag, Idag är det en sån dag man bara vill ligga och dö i sängen känner jag! Allt känns bara skit idag. Har inte ork att göra ngt alls. Sen har man tvättstugan med och det är ju enormt kul måste jag säga. Ska ringa till läkarna på sjukhuset med så jag kan få börja gå och prata hos kuratorn igen! Känner att psykbrytet är påväg igen! bööööööööööh för den här skiten alltså! Sälja alla sina ägodelar och bara dra kanske?! Jaaa det vore ju en idé tamefan!! Dock tror jag inte det blir bättre bara man rymmer från problemen men det kan behövas ibland! Gå ner till haga sen och fylla kroppen med lite kaffe kanske. Får se vart dagen slutar.



Ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0