Kul men svårt på samma gång

Fick samtalet imorse som jag typ väntat på i se sådär 2-3månader. Helt yrvaken som jag var svarade jag och typ flög upp av glädje !! Nu när glädjen har lagt sig lite så vet jag inte vad jag vill :S, Känns som mitt livs viktigaste beslut jag ska genomföra! Höger eller vänster? Jag måste bestämma mig så snart som möjligt och väljer jag fel så kan det vara ngt jag får ångra hela livet! Att det valet som var så självklart förut kan blir så jävla svårt. Det gnager på mig i huvet hela tiden! Vet inte var ja ska ta vägen, Skulle vilja gå till gymmet och rensa skallen men nej nej här är man sjukskriven och får inte träna! En promenad kanske skulle gjort susen men nej nej det var ja på nyss och tänkte bara mera på själva valet då !! Önskar att det fans en knapp man kunde trycka på så man såg hur framtiden såg ut på dem här två olika valen eller försöka få ngn annan välja till mig. Men det skulle inte gå det heller för jag skulle vela fram och tillbaka iaf och skulle aldrig stå ut med att ngn annan hade valt min framtid åt mig !! Såååååå svårt!!! Det bästa är att inte tänka på det men vad kan man göra då?! Mera än tänka på det !!!

Vet ju fan inte vad jag vill !!!
Och jag går och velar fram och tillbaka hela tiden och det gör mig FRUKTANSVÄRT irriterad !!!
Bestäm dig nu Maria Emelie Karlsson !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0