ingen bra dag ..

Jag kan ju lova att den här dagen kommer iaf inte bli min roliga dag! Vaknade vid 8 av DUNDER mens värk! Typ flög upp ur sängen och mot medicin skåpet! Tog en tablett och gick och la mig igen, Somnade dirr efter som det är morfinliknande preparat som jag har kvar sen andra operationen! Vaknade vid 10 igen av att värken hade kommit tillbaka !! Fyfan för mens alltså! Jag är glad över att jag bara har mens två-tre dagar i månaden, alla andra brukar ju ha 5-7 dagar! Men smärtan jag har när jag har mensen är fan KATASTROF!! Skjut mig i huvet ngn !! Skulle sätta mig och käka frulle när ja kom in med hunden tänkte jag. Fixar en knäckemacka med skinka och paprika på! Tog en tugga och jag bara kände hur magen började säga ifrån och kräkningarna börjar komma! Tror fan det beror på alla dem här pillerna jag äter alltså! Jag äter fan 8 olika mediciner + kosttilägg och + vitaminer och mineraler ?! Konstigt att min mage säger ifrån när den får mat ? Nej !!


Känner för att slå alla runt omkring mig på käften idag, Stör mig på minsta lilla!
Broooooooooooooooooor, kom hem!! Du får vara min slag påse idag!

Jag lovar er, att mobba Emelie dagen är INTE idag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0