Hmmmm

Gick till gymmet för att löpa och pumpa lite men nej nej, Gymmet var ju bokat hela dagen så fick boka tid tills ikväll ist, Hatar och träna kvällar för sen när ja kommer hem då har jag energin uppe och då kan jag inte somna .. Skit samma får blir så ikväll iaf! Skönt och komma igång med träningen igen, Böööööh vad jag har saknat det ska ni veta !! Att bo på sjukhuset är ingen höjdare, Det är ngt jag INTE rekommenderar och det är INGET 5 stjärnigt hotell som min bror själv skulle uttrycka sig haha! Tänkte jag skulle få igång Sandra och börja träna med.. Den lata fan kan behöva komma i from hon med :). Sitter och inväntar henne nu för fika time :), På med kaffet barra!!

Och ni två M och S, Era jävla pullhuven rent ut sagt kan ju ta och köra upp ngt där bak innan jag gör det själv på er. Lägg ner med skitsnackat och VÄX UPP förfan! Vad tjänar ni ens på att försöka förstöra mig och min kompis vänskap! INTE ETT PISS förutom att han börjar tvivla, Och det är jävligt tragiskt kan jag lova för det ni går och säger det borde ni ha ett skott i pannan för!! Ursäkta språket!




Puss på er andra!
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0