20år!

Då har man levat i 20 år och 1 dag idag då!
Känns väl lite sådär, Halva livet har ju typ gått hahaha! Igår blev jag firad av familia! Alla var här Sbror, Farmor, farfar, mormor, morfar, mamma, pappa, carina, Lbror och Lsyster.. Det blev en helt okej kväll och jag är ENORMT förvånad och glad över att hela min familj kunde umgås på det här viset :P, Halleluja moment kan jag lova! Mallan brallan var ju här med och är ju ett + i kanten hihi! Fikade, snackade skit och garvade ihopp hela familjen och deet var enormt länge sen man kunde göra det tillsammans! Stolt över min underbara älskade storebror som lyckades hålla sams med mamma hela kvällen, Älskar dig  mest på denna planet bror!! Fick massa fina grejer btw. Trosor av mallan grrr haha, brödrost, ljus, blommor, pengar, pengar, pengar och pengar haha :D! Faan vad gött med lite money :).

Nu såhär på morgonkvisten har jag varit ute med Lewie, Ska snart göra frulla och äta ROSTAT BRÖÖÖÖÖD :D, Saknat det fett länge haha! Nej nu kaffe och en cigg :)
Imorgon smäller det!!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0