hej.. Faan vare blåser !!

Storm ute jue :O....
Hm tror det är oväder på g!!
Igår blev det inte så mkt baka av kan jag säg. Gjorde en massa ärenden medans Lewie var hos Grannen. Kvällen blev det en massa mys efter som det blev en lyckad resa ;). Lagade plankstek till mig, Mydawe, Henki och Bästacoff, GOTT som fan !!! Blev ingen film dock, Vi skulle haft Scream maraton men det får det bli idag ist.. Har precis nu gjort i ordning en deg som står och jäser .. Här ska bakas tekakor i STORA lass kan jag säga ;).

Planen idag? Scream maraton mot kvällen äre sagt iaf, Men dagen spenderas väl med massa te och underbara vänner hemma kan jag tänka mej?! Ut och släppa hundarna så dem sover hela kvällen sen, Precis lagom till filmerna sådär !!

Nej, Degen kallar !!



Hejpåer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0