godmorgon

Vaknade av att min älskade prins kurra in sig under mitt täcke och gosade in sig bland min badonka mage som knappt finns kvar haha, bara en jävla degklump typ, enormt jävla snyggt är det när magen händer ner till knäna, fyfan! BORT SKAREN KAN JAG SÄGA!!! Ville inte gå upp men såg att det var ganska skapligt väder så varför inte .. Kommer ut på balkongen och ska ta en cigg med henka och kollar bort och ser en massa jävla moln ..... som vanligt, Jag vill ta ett sista dopp förfan! Varför kan det inte få vara soligt och varm en dag bara så ja kan bada :( ?

Får se vart dagen tar oss idag, Coffi ska fixa min trådlösa router idag, orka gå runt med sladd nu när man har ny laptop och allt hihi! Helgen kanske spenderas i sängen haha! Ska ligga och spela FEAR, äta, sova, röka, dricka och spela ännu mera haha! Den här helgen kommer bli bra tror jag, hej hej liggsår haha! Nae vi får se hur helgen slutar men jag hoppas på att jag har kraften att hålla mig inne och spela :D

Saknar min morfar fruktansvärt mycket. Kom hem morfar så vi kan reda ut allt! Jag älskar dig och du är den personen som jag värderar högst här i världen! Min klokaste, bästaste, underbaraste morfar, SLUTA VARA SÅ ENVIS !! <3

Nej nu är det dags för en morgon för mig och en morgonrunda för lewie.
Hejsvejs !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0