bästa vännerna !

Dagen
Spenderade morgonen hemma tillsammans med neger. Satt och snackade lite skit och käkade frulla. Efter det blev det en prommmmeenniixx med Lewiebu, Vi traskade upp till MyDawe där BästaCoff också var :). Fanns ju inte allt för mkt att fördriva tiden med så vi traskade bort till Eneby och käkade på pizzerian :), Svullade som en gud, fyfan vad gott det var med enebys pizza nam nam, Borta bra men hemma bäst!! Att man inte fick välja här i världen. Då skulle ja ta alla mina underbara grannar och alla andra underbara människor som jag känner här i haga och flytta oss alla till eneby :D. Tycker vi kan bo där ist alla som ja tycker om iaf hihi! Iaf så traskade vi vidare till haga efter den goda maten. Hem till neger och spelade tvspel och hjälpte han med tvätten. Sa ju också att ja skulle börja jogga idag !! haha icke sa nicke, men ja tog mig en sväng med cykeln iaf så ja har rört mycket på mig idag iaf :D. Nu mot kvällen blev det mys te, SCONES, bra film med Bästacoff, MyDawe och Danne :). Såg ngn ny film som hade kommit med Charlie Hunnam, Den var inte mycket att hurra för ska jag säga er. Den funkade men inget man ser om flera gånger om en säger. Efter det blev det bästa Serien såklart också med Charlie Hunnam i sons of anarchy.. Baaaraaaaa älsssssskar den serien alltså, Dock ser han så jävla GAY ut i den serien men aa den är bra iaf ^^.
Imorgon är det ju som sagt en ny dag och vi får se vad den har att erbjuda. Jag vet iaf att om det är fint vänder imorgon då ska ja gå med Lewie till hundrastgården :).. Till kvällen ska vi myspysa hemma med massa nybakat och te om jag får säga vad jag vill :), Och det brukar ju bli som ja vill eftersom jag har världens bästa killkompisar som älskar att äta upp det jag bakar eller lagar till mat.. Det är kul och se när folk tycker om det man själv har lagat :), Det uppskattas när det har varit en hård dag och imorgon mot kvällen kommer det finnas folk som e trötta och behöver mat och nam nam :), Så imorgon ska jag göra ngt riktigt gott tänkte jag! Vi får se vad det blir ... imorgon ;)
Godnatt på er :)
Sen kan jag säga en sak mina damer, Och det är att jag har dem bästa killkompisarna i världen, Och det kan jag svära på !! I Löv dem :)<3
Hoppas alla på resande fot påväg hem från Danmark får en bra resa !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0