Tacka gud för sällskapet.

Imorse kom pappa hem te mig :), Vi käkade frulla och drack kaffe, myspys hihihi! Sen efter det blev det iväg till det första mötet som ja hade idag. Mycket tårar blev det och det är väl det man får räkna med när det är sånna här möten. Tacka gud för att pappa var med mig, guld värld är du!

Skulle haft ett till möte nu på eftermiddagen med det blev ju inställt.. Ovanligt att mina möten blir inställda .. hm!
Nu sitter jag här hemma hos pappi i kneipen, Han står ute i köket och lagar världens måltid åt mig.. bästa pappan jag har hihi! Min dator är ju iväg en liten sväng.. Men den kommer hem ikväll med.. Om allt går som det ska vill säga, men det brukar det göra! Han e bra han och han vet vad han gör!!

Hoppas alla på resande fot hem från danmark får en lyckad resa <3 !

Får se när man anländer till högkvarteret igen. Nu ska det sökas lägenhet iaf! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0