sjuk igen !!

Fyfan! Det här är inget kul måste jag säga, jag var nyss sjuk och nu är jag det igen ?!
Ap ont i halsen och i öronen, Svårt och prata och snorig som fan! Inte bara jag som kännde det tydligen Emil och Crille kännde sig också lite krassliga igår :/.. Någon mer som är sjuk eller?

Städade min andra lägenhet igår btw, Coffe hjälpte mig, snäll som han e <3.
Efter blev det pizza med Emil och coffe, Kollade på massa film så kom henka hem och även sandra!
Somnade till och från i filmerna men mycket skratt blev det ;)

hm, tänker fortfarande på helgen!
Fan vad kul vi hade haha!! Inte varje helg det blir en sån här lyckad helg :).
Nu i helgen blir det lugna puckar :). Ska bara ligga hemma och kolla film och mysa!
Ser fram emot helgen efter det! Då äre först fest med stiina på fredagen sen på lördagen är vi bjuden på lokalfest och det är JU ALDRIG FEL :).

Nej om man skulle hoppa i kläderna och gå en sväng med Lewie kanske, AP fint väder ute jue :)
SOOOOOOOOOL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0