Morgon blogg ...

Hinner fan med och blogga lite innan jag sticker till jobbet.
Börjar ju idag på J2 morsan kommer och hämtar mig vid halv sju. skönt och ha sin egna mor som chef kan en säga haha! Skönt med skjuts till jobbet varje dag med ;). Hoppas på att allt går bra :), Och att det inte tar allt för lång tid att komma in i jobbet :).

Får se vart resten av dagen tar mig. är väl hemma vid en halv 5 typ. Blir att nanna tidigt ikväll iaf eftersom jag inte somnade förens kl 4 inat ..... i soffan också :P, Gick och la mig i sängen men låg bara och vänta på mig hela tiden, Försöker koncentrera mig på att sova för mkt och sen när jag la miv i soffa så somnade jag på stört !! Skummt det där haha !!


Sen finns det en sak till jag vill tillägga!!! Jag gör PRECIS VAD jag fucking vill med MITT MITT MITT MITT. juste det, MITT LIV!!!! Spelar ingen roll hur mkt folk snackar bakom ryggen! jag vet sanningen och det är huvudsaken!!!
Piss off jävla äckliga horungar !!!

Nej nu ska jag slänga i mig lite kaffe!
Puss på er o ha en topp dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0