Vet inte vad jag ska säga!

Det var en KLOCKREN kväll!
Förfestade med lite vänner hemma hos Maggan :), Enormt trevligt måste jag säga! Sen drog vi till Svea och sjöng kareoke som aldrig förr! Tog taxi hem, Kommer hem och min hemmadörr stå öppen, Lewie ligger så fint innanför dörrkarmen och flyger på mig direkt när jag kommer in! Det ligger grejer över hela min lägenhet! Alla skåp, lådor och luckor är öppna! Precis allt ligger på golvet, Allt är sönder rivet! Krossat glas och skit på golvet. Inte undligt att Lewie ligger vid dörren när han inte kan röra sig där inne!
Rör mig innåt och ser att dem har tagit allt som har typ "värde" hemma hos mig!
Min tv, 3 datorer, högtalare samt baslåda, Min system kamera, En digital kamera, Pengar.. Han inte se efter så mycket. Klockan var ju runt 3 när jag kom hem och jag var ganska dragen och helt skärrad! Pappa och Mamma kom iaf, Sen stormade polisen in! Dem börja fotografera och sen ställa en massa frågor.. Guuud! Orkar inte. Jag skiter egentligen fullständigt i alla mina grejer! Det är inte det! Saken är den att jag ska veta nu att det är någon som har rört bland mina saker! Kanske varit elak mot min hund?! Rotat bland saker som tillhör mig. Hur ska jag kunna känna mig säker och trygg i mitt hem nu? Jag vill inte bo där en sekund till!
Jag vill flytta nu, Känner mig så enormt jävla kränkt och förnedrad så det finns inte! Skulle hellre bli misshandlad gång på gång för att få det är ogjort eller vad man ska säga! DEt där ÄR mitt hem, Det där ÄR mina saker! Jag säger det får jag veta vilka som har gjort det här då ska dem få veta att dem lever! Kommer KNULLA SÖNDER DERAS JÄVLA SÖNDER KNULLADE FITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄCKLIGA JÄVLA HORUNGAR! Men som polisen sa, Det är ju inga smarta pundare som gjort det här kan jag ju lova, Idioter har svårt och hålla käfft och jag vet att det kommer komma fram vilka det var och då går jag inte till polisen.. Nej nej då ... ååååååååååååååååååhhhhh jag är så FUCKING JÄVLA ARG SÅ DET FINNS INTE!!!!!!!!!!!!


HORUNGAR!!!!!!


Det är förs nu som man förstår hur dem mår som man själv gjort såhär emot när man var yngre! Tänker tillbaka och undrar vad fan jag höll på med på den tiden!! Dem måste mått lika dåligt som jag gör nu, Vem vet! Man kanske får vad man förtjänar! Inte guds bästa barn heller !!


Kommentarer
Postat av: emily

nej fan vad hemskt. Men måste säga att det var fel at polisen att kalla dem pundare. Vem säger att det är pundare "bara" för de gjort inbrott? Men iallafall, jag skulle också bli jävligt kränkt och jag hoppas verkligen de kommer fram vilka de är. Kram

2011-02-10 @ 15:23:39
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0