Usch och fy och blä

Känner mig helt depp..
Sen jag kom hem från kryssningen har jag varit helt nere och het skumm :S, Vet inte vad det är.. Tänker på massa olika saker och speciellt min framtid! Orolig som fan och jag brukar inte oroa mig för sånt men nu på "äldre" dagar så har det visst blivit så :/, Brukar alltid ta steg för steg men tydligen inte nu, Nej nej .. Tänker på P med :/.. Undrar hur han har det, Vad han gör, Hur han mår och när vi får se han igen :/..
Kanske är det det bästa som har hänt men samtidigt känns det enormt tråkigt :/..


Min våg har gått sönder btw.. Df jag inte har skrivit ut min vikt eller ngt, Det suuuuuuuuuuuuuger också!
Ska köpa en ny så fort jag hittar ngn som jag vill ha och som FUNKAR BRA!


Ut på en långis med min prins kanske ?! Hemma från skolan idag, Orken finns inte helt enkelt... Men imorgon blire sklan igen :)

Over and Out !!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0