Som sagt.

Min våg är fortfarande pajj så kan fortfarande inte skriva ut hur jag ligger till i viktnedgången ... Det kommer jag lovar, men vet bara inte när! Kanske på söndag då ja kanske ska till min far imorgon och hälsa på och då kan jag väga mig där ;). Idag har jag varit ute och gått/sprungit med Lewiebuuw! Var nere i hund rastgården och lekte som tusan!! Han hoppade och skuttade som fan och nu ligger han helt utslagen här i soffan med mig :). Får se vad som händer mer idag, Dawo the Krolow ska till Motala och träffa läkaren .. Han opereras ju också snart :). Ska bli kul och stötta han genom den här operationen som jag själv har genomgått !!
Stämnings ansökan är klar med, Känns så jävla skönt att äntligen fått det inskickat!! Den där läkaren ska förlora sin licens kan jag lova.. Casha upp som fan ska hon få göra till mig också!
Funderar på om jag ska experimentera lite i köket idag, Kanske komma på några nya maträtter :). Kanske baka lite med, Gryyymt sugen på mockarutor muhaha! Njaa får se!

Sitter dock och kollar på sommarbilder, Faan vad jag vill att det ska bli sommar. Mycket planer i sommar tillsammans med min underbara kan jag lova!! Softa ute på landet, Sola, Bada, Åka runt i Sverige, Öland, Gotland... Faaan ge mig sommar nu :)

Nej nu ska jag göra lite nytta!
Over and Out !


Här var han inte speciellt stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0