Sjuk.

Fyfan! Suuuuuger och vara sjuk...
Ont i halsen, Feber och världens jävla dunder hosta! Inatt hostade jag så mycket att jag spydde! Trodde alvarligt att jag skulle dö..
River i hela halsen när jag hostar så det är ju ingen jävla slem hosta jag har inte!
Ngt annat jävla skit! Ligger hemma och dreglar i soffan, Mamma är ute på en promenad med Lewie. Hon e så snäll när hon gör det efter som jag inte har orken att hålla honom fan :/.

Flyttar till haga snart med min bejbi med :). ska bli underbart och få en större lägenhet :).
Skönt och slippa renovera lägenheten men och plus att den har diskmaskin och tvättmaskin.. Freeeedom haha!


Nej nu ska jag fortsätta dö, Hörs när jag är levande igen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0