Hej mina vänner!

Jaaa, Anledningen till att jag inte har uppdaterar min blogg på ENORMT länge är ... För att några FITTJÄVLAR har gjort inbrott i min lägenhet! Tagit alla mina värdesaker och där i räknar jag med min dator som ni kanske förstår ;). Såå Jaaa har inte haft någon möjlighet helt enkelt.
Den senaste tiden har varit enormt upp och ner kan jag lova! Men som jag alltid säger, Det är bara börja på ny kula och gå vidare liksom! Ingen som har dött direkt.

Nu sitter jag hemma hos Fröken Davidsson och tjockar i mig ENORMT mkt kakor, Bullar och Kaffe :D. Det är enbart därfölr jag går hit så ni vet det :D, haha nae vars! Skönt och träffa en vettig människa ska jag säga :). Kul och höra om allt som hänt och snacka av sig lite med..
En viss fröken tycker tydligen om att snacka skit om mitt liv till en annan fröken och det var ENORMT kul och höra efter som fnasket som snackar skit om mig inte har något liv! Hon sitter hemma och glor på serier VARJE dag ut och in! Ringer till hennes vän och snackar skit om mig för det minsta lilla hon sätt mig göra eller hört mig göra, Asso ? Snälla skaffa dig ett liv förfan! Du sitter och klagar över att du mår dåligt, att du ska ta tag i dig själv och bla bla bla ?? NÄR DÅ??? NÄR SKA ALLT DET HÄR HÄNDA SOM DU SNACKAR OM?? Till och med din vän som du ringer till för att snacka skit om mig säger att hon är trött på att höra ditt skitsnack! Hon är trött på att du ringer och beklagar dig till henne och snackar om mig?! Jag menar, Hade hon velat snacka om mig hade hon väl gjort det?! Men det här tyder ju bara på att du är en patetisk liten människa som inte har något annat innanför huvet än att snacka om mitt liv och vad jag gör och bla bla bla!! Snälla du, Skaffa dig ett liv innan du börjar snacka om mitt. För jag jag har iaf ett liv och mitt liv är något jag TRIVS jävligt bra med ska jag säga!!


I helgen är det fest, Utflyttningsfest hemma hos mig eftersom jag och Henki flyttar om en vecka ;)..
Hoppas på ett enormt drag med mycket skratt och FYLLA !!!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0