Sol

Solen lyser i Norrköping!! Det Gillas kan en säga hihi!

Igår blev det bara tjockis dag med grannarna <3. Träffade M och J en stund också så hann snacka lite skit tillsammans med dem! Gjorde min nya tatuering igår med. Pallade dock inte fylla i färgerna för det gjorde så ENORMT jävla ont, fyfan alltså! Bild kommer väl senare kanske.

Idag vettifan vad som händer, ska laga fett god mat dock! Idag blir det ost och bacon fylld köttfärslimpa! Det är ALDRIG helt fel kan jag säga.. Får se om det blir mys och tjockis dag igen eller om det finns ngt annat på listan! Nu tänkte jag rulla mig en morgon och gå upp till däcket så Lewie får träna lite :)

Kanske skriver senare, får se vad huvudet hittar på åt mig en dag som denna ;)


Valpar planeras 2012 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0