Mjaaau :)

Vaknade vid tio och kände att det skulle vara underbart gott med frallor från tempo med ngt gott på :D. Och så bästaste Coffi som gick ner och handla rå haha ibland har man tur kan en säga ;).. Blev frulla och ett avsnitt av Entourage haha nu har jag en ny serie ja ska börja glo på kan JAG säga :) "Entourage", klockren serie det där. Har sätt det typ max 4, 5 gånger och nu blev ja fan taggad på en ny serie :). Hoppas det är ngt att ha i längden bara, Annars? Slösat bort enormt mycket ONÖDIG tid av mitt enormt viktiga liv, fyyyy!
Ikväll blire minigolf med grabbarna, Ska piska skiten ur dem kan jag säga !!! Its on bitsches :D !!!
Veckan ska jag och Lewiebu träffa Elin och Indra. Indra är hunden Lewie förhoppningsvis ska ha valpar med så småningom hihi :). Får se vilken dag det blir man träffar dem men det måste bli snart snart snart :D.
Nu jävla ska vi ta saken i händer också, ska börja hårdträna med Lewiebu tänkte jag! Hundar mår bäst av att aktiveras så mycket som möjligt så den tiden jag har över från skolan och jobbet tänker jag spendera med lewiebu och träna :), Kul som fan att börja med något nytt. Ska ringa ut till kampklubben ute i yxbacken med och skriva in oss nu tänkte jag!!! Nu äre dags kan jag säga !!! bygga bygga bygga bygga :)
Kolla den här, Kolla Vad hundjävlarna drar !!!!
Jag så ENORMT jävla imponerad av det här så det finns inte!!!!
Vaknade vid tio och kände att det skulle vara underbart gott med frallor från tempo med ngt gott på :D. Och så bästaste Coffi som gick ner och handla rå haha ibland har man tur kan en säga ;).. Blev frulla och ett avsnitt av Entourage haha nu har jag en ny serie ja ska börja glo på kan JAG säga :) "Entourage", klockren serie det där. Har sätt det typ max 4, 5 gånger och nu blev ja fan taggad på en ny serie :). Hoppas det är ngt att ha i längden bara, Annars? Slösat bort enormt mycket ONÖDIG tid av mitt enormt viktiga liv, fyyyy!

Ikväll blire minigolf med grabbarna, Ska piska skiten ur dem kan jag säga !!! Its on bitsches :D !!!
Veckan ska jag och Lewiebu träffa Elin och Indra. Indra är hunden Lewie förhoppningsvis ska ha valpar med så småningom hihi :). Får se vilken dag det blir man träffar dem men det måste bli snart snart snart :D.

Nu jävla ska vi ta saken i händer också, ska börja hårdträna med Lewiebu tänkte jag! Hundar mår bäst av att aktiveras så mycket som möjligt så den tiden jag har över från skolan och jobbet tänker jag spendera med lewiebu och träna :), Kul som fan att börja med något nytt. Ska ringa ut till kampklubben ute i yxbacken med och skriva in oss nu tänkte jag!!! Nu äre dags kan jag säga !!! bygga bygga bygga bygga :)

Kolla den här, Kolla Vad hundjävlarna drar !!!!
Jag så ENORMT jävla imponerad av det här så det finns inte!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ImmPOg9lcJU&feature=related


GRATTTIIIIIIISSSSS TILL MIN ÄLSKADE PELLEPLUTT MED SOM FYLLER ÅR IDAG hihi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0