helgen

Festen för bror blev helt okej, Blev lite blandat folk och massa grillat och massvis med alkohol ;). Idag har vi suttit ute på altanen på landet och njutit av det finfina vädret med massvis med skratt och spelat kort och lite andra spel! Tror inte jag har skrattt så mycket som jag gjort idag någon gång tidigare, Tommi, Dalha, Dover och bror har klagat, slagit drivit allt ni kan tänka er med varrandra! asso shitt jag skrattade så ja grät hahaha! Tack för igår alla ni som var där <3!!


Ikväll blire hemma mys kan en säga. Har handlat massvis med gott inför kvällen, Sitter och försöker hitta ngn bra film som ja o Coff kan se ikväll! Och nu hittade jag en, Det blir never back down II :). Tror den kommer äga eftersom I filmen gjorde det :)... Jag kommer gå upp minst 5 kilo inatt kan jag säga. man kan tro att jag ska bjuda ett helt fotbollslag här hemma på gott haha :D.

Veckan? Planer med Lewiebuuuu samt massvis med annat skit :D





Stilig jag är i Dannes glasögon måste jag säga, bakis som tusan dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0