Godmorgon

Vädret ser inte lovande ut så festen är uppskjuten tills den 27.e.. Vilket känns ganska okej för jag är inte på sånt speciellt festhumör ändå :/, Igår blev det myspys hemma hos Danne med han, Harry och Matte! Dem kollade på film så svullade vi kladdkaka! Sen vid nattetid smög jag iväg och ner till Cissi och drack te, svulla choklad och läsk på det, finfint kan en säga :).

Idag när jag vaknade hade jag 1000 sms hahah! Är med i tidningen idag, dock kan man inte hitta det på internet utan måste köpa tidningen vilket suger....... Hur ofta går jag och köper nt liksom när det finns en hemsida att glo på ?! Iaf snart blire Morgonkaffe hos Annika med henne och Cissi. Cissi lova och köpa tidningen så jag får se hur snygga vi är i den haha :). Nu kanske FOLKET I SVERIGE fattar att det är inte hundarna som är problemet utan dem som uppfostrar dem !! Ikväll får vi se vad som händer?! Blir nog lugna .... gatan kan vi inte säga för det bor vi inte på haha! Men vi kan säga lugnakvällen skare bli haha!


Kärlek till er mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0