bus väder kan en säga

nte sovit ett skit inatt. vaknat till och från hela tiden och sen när jag väl somnar så börjar Lewie skälla för han hörde någon ute på gatan! Jätte rolig natt har jag haft det, eller inte!!! ibland vill man bara låsa in sig i ett mörkt rum och inte komma ut förens man har fått sova dem timmarna man SKULLE BEHÖVA !!!! 


Nu ska jag snart upp till min älskade STOREBROR och hjälpa HONOM att städa! Inte han specialitet kan man säga :P. Men tydligen så är det min! Ser fram emot helgen. Fest ute på landet ... ÄNTLIGEN! Vi har ju skjutit upp den två gånger nu tror jag men på Lördag smäller det. Ska supa som aldrig förr kan jag lova, ska bli hur jävla aprak som helst och ingen har ETT SKIT och säga till om!! 

Nej här blire inget gjort! Nu ska jag upp till min kära bror! 

Puss på er!!! 

Btw så finns det inte mkt kvar av mig nu! Nu vill jag inte gå ner mer. Nu är jag på den vikten jag kan stanna på tkr jag!!! Kommer ju inte se klok ut när dem har tagit bort all överflödig hud som jag har :(. Kommer se ut som om ja har anorexi och det vill jag verkligen inte!!!! Nej Emelie Karlsson nu är det dags att du börjar töja magsäcken lite... Vilket du kanske borde gjort FÖR LÄNGE SEN IDIOT!!! 

Here we go !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0