Augusti fest.

Det får mig att känna mig som 14år igen! När man var nere på stan och slog på folk, söp som ett svin och sprang från polisen haha. På den tiden var det stört kul! kan tänka mig att det skulle vara lika kul idag! Det ända problemet är ju att man är straffmyndig nu för tiden! fyfyfy, Så a jag hatar den här helgen så jag försöker hålla mig inne så mkt som möjligt. Har klarat mig från stan än så länge så ja hoppas jag gör det idag med :).

Har blivit mycket hemmakvällar eller cissikvällar nu för tiden! Skönt som fan och bara ta det lugnt och inte vara ute och röjja! Ska ligga och dregla ner min säng inatt. Vakna lite då och då och släppa en rök!! Aldrig helt fel en dag som denna kan en säga :). Men innan det blire ut och gå en långis med Lewiebu :), Han ligger fortfarande och snarkar dock ..... mat i skål = låter, Ljud från lewies matskål = Lewie vaknar

Den där helt sjukt underbara känslan, Jag rös i hela kroppen hela natten och allt känndes som en jävla lång orgasm kan jag säga!!! Sex på det här?! Eh aaa!!! Kan ju vara det skönaste som finns har jag HÖRT ;)... Ge mej nuuu !!


Trött på att folk ska vara så jävla uppkäftiga och griniga hela tiden! en BOXXXX ska dem ha !!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0