min prins

hm!
En knöl i din magsäck.. Inget besked jag hade väntat på ska jag säga dig!
Dör du från mig så dödar jag dig!!
Du är min prins, min kung, min själsfrände !! Skulle inte klara mig en dag utan dig i det här läget.
Du tröstar mig när jag gråter, Du liver upp stämningen när den inte alltid är på topp. Du går vid min sida genom vårt och tort och utan dig vore jag noll!
För dig skulle jag göra allt, Kostar det en förmögenhet för att få bort den där knölen då gör jag PRECIS ALLT för att få fram dem pengarna !!!

Snälla, Jag ber till gud för första gången i mitt liv!
Låt han vara snälla <3







Kommentarer
Postat av: sandra

naaaeeeej :'( Håller tummarna för allt går bra! <3

2011-04-18 @ 02:15:49
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0