klagomål !!

Det stämmer..
Har ännu en gång fått klagomål att jag är ENORMT JÄVLA PISS DÅLIG på att uppdatera min blogg med min vikt och om hur allt går och sådär.. Lovar att jag ska fixa det i veckan :)..

Den senaste tiden har jag bara njutigt av vädret och ledigheten tillsammans med mina nära och kära!! Mycket festande har det blivit men nu är det slut med det då skolan börjar igen hehe! Dock på Torsdag åker vi på kryssen :). Inte allt för taggad på det men man kanske hinner bli? Vem vet! Hoppas på en enormt trevlig resa iaf!!


Men jag lovar att jag uppdaterar om min vikt och allt i veckan! Och nu kommer jag hålla det jag säger haha! Ikväll blir det nog film och mys hemma med Mr ............. :), Får se om brushaaan MM är med :).. Ska städa min brors lägenhet med !! BÖÖÖÖH


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0