Ullareeeed

Resan dit blev klockren, Fick med mig ENORMT mkt prylar hem! Dock inte så mkt kläder, fanns typ inget snyggt alls. När vi satt i bussen och skulle åka med med så ringde Magnus han som är hyresvärden där vi kollade lägenhet, och jag och Henki fick lägenheten :D:D:D:D. Faaaaaaaaaaaaaan vad sköööönt det ska bli och flytta ifrån den här ruttna helvetet :), Kommer trivas som fisken i vattnet i andra lägenheten tror jag!

Imorgon är det en ny dag! Ingen aning om vad som händer, Ska slå in lite presenter och julklappar iaf ..
Ooooh sen idag när ja kom hem, Mormor och morfar har ju varit hudvakt åt Lewie hela dagen och så hade dem diskat och lagt in massa god julmat när jag kom hem! Jag har världens bästa mormor och morfar, Älskar er så högt som mitt hjärta kan slå!!

Tack pappi för resan till ullapullared med :), Nu ska jag fan sova! Ska försöka komma upp tidigt imorgon tänkte jag :)

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0