Trevligaste kvällen på länge!

Igår vare match, United - Arsenal! Inte direkt ngn svår match men tyckte båda lagen spelade okej! Dock ingen händelserik match menmen! Tog med mig Wallan och drog till Qbaar med grabbarna <3. Kul och träffa dem, Det var Daniel, Ecer och Guatto! Blev mycket prat och ENORMT mycket skratt kan jag lova! Ryda nötskalet själv med sina jävla julklappsideér alltså haha! Men jag älskar han ändå! Fyfan din tok! Runda om fötterna blev vi nog alla förutom Sandra haha! Fyfan frös som ett as när jag skulle traska hem sen! Men det gick fort för jag typ sprang hem! Dunkade ner i sängen dirr när ja kom hem. Idag händer det inte så mkt, Hemma dag tror jag det blir. Sandra kommer och så ska vi fika sen.. Det gillas enormt <3..

Psykologen ringde förut med, Ngn ny jävel som har börjat igen ...... Hoppas dem håller vad dem lovar nu! Böööööh nu kom ja på vad jag har kvar och göra, Fortsätta på stämningsansökan jue!! Måste få klart den fan! Måste försöka minnas alla jävla datum och skit med !!!

Längtar dock ngt enormt till Lördag! Pareeeeeyhaaard !!

Frysmys, det gillas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0