Mys dag!

Blev en normt mysig dag trotts allt! Mens värken försvann tack vara mina värktabletter <3. Satt hemma så ringde till min favorit Emma <3, Hon var bara hemma och hoppades på att jag skulle ringa .. KOMISKT ihihi! tog med mig hund fan och gick dit !! Satt och kela med min älsklings prinsessa Wilma i evigheter! Älskar den där lilltjejen och henne mor så det är sjukt åt det :). Sen blev det hemgång. Mamma och bror stormade in i min lägenhet som vanligt efter jobbet ihihi! Satt och snackade lite skit och så kom Lollo in rullandes. Dags för att åka till City gross! Ringde skjutsen och så blev vi upp hämtade i Centa!! Hittade allt vi skulle ha tills Lördag så det är ju prima!! Nu har jag suttit hemma med Lollan käkat och snackat skit! Myyyyys på hög nivå! Och nu är det inte många timmar kvar tills en viss EMELIE KARLSSON fyller år ihihi! Faan vad underbart det är och fylla år, Blir som ett barn som väntar på tomten på julafton Ghaaaaaaaaaaaa, Den här väntan är svår alltså !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0