hihimuhahahha

Lördagen blev ENORMT klockren! Fyfan vilken fest vi ställde till med.. Inget bråk inget tjaffs! Fan så jävla gött, Alla dansade, söp och hade enormt trevligt !! Fick även ett antal lapdance av Danne och alla tre av brödera pernu haha! Fyfan vilken hel go födelsedagsfest det blev. Alla mina underbara vänner var här och så skulle vi se till att det blev utgång med men så lång kom inte jag muhaha! Jag stannade hemma och öppnade en annan födelsedags present ist ;) och jag kan ju lova att den inte var helt fy skamm :P. Taaaaaaacka gud för ne klockren kväll och när jag säger tacka gud så menar jag ju självklart mig själv ;). Tråkigt bara att min Nmicke inte kom :(, Med dem andra två lovi lovi boysen kom ett tag :). Tack alla för alla fina presenter och alla fina grattis samtal/sms/mejl jag fick! Den här festen är OFÖRGLÖMLIG vill jag lova! Städningen dagen efter var dock inte lika rolig?! Vaknade av att Lollo ringde på dörren! Sen gick jag och la mig igen! In kommer bror och skrar liv i mig och D. Efter ett tag kommer min underbaraste kotten in. Ringde och beställde pizza och kollade film hela dagen/kvällen! Plockade alla burkar och flaskor men nu är ju det värsta kvar! Har damsugat och nu ska ja snart moppa golven! Fyfan för att stäääääda haha! Men det är VÄRT det kan jag lova!! Nu kommer lite piccs innan ja ska fortsätta slava!

Underbaraste kommer hem efter jobbet hoppas jag <3, Blev en mys natt med henne! Love heeeeeeeeer!!!







Nae jag orkar inte!! Bilderna finns på fejjan!

Over and Out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0