Skitsnack!!

Jag säger då det, Säger man A ska man fan säga B..... Jag tycke för det mesta bara att det är roande när folk snackar skit eller bakom ryggen på mig, Det visar ju bara vilka patetiska människor ni/du är även om ja inte vet vilka ni/du är!! Att ni/du inte har ngt annat än mig och snacka om på er/din fritid det tycker jag är sorgligt, Sorgligt att ni/du inte har ngt liv helt enkelt!! Men nu när jag börjar höra sånt här då skulle ja kunna banka in huvet på er/dig era horungar!!! Grejer som ni/du går och sprider gör mig ngt enormt förbannad, Att det finns folk som äns kan sjunka så lågt det fattar jag inte! Får jag bara veta vem du eller ni är så ger jag blanka fan i vem du är eller vad du är!!! Det här ska du få stå till svars för kan ja lova, Varför äns börja ljuga om en sån fucking dum grej??? Det är ju bara patetiskt för fan och det går ut över andra som inte har gjort ngt fel. Vi då? oss då? Oss som det här handlar om! Tänker ni äns på vad ni säger eller bestämmer ni er bara när ni vaknar.. Aaa idag ska jag komma på ngt skitsnack om Emelie! Så imorgon tar jag Karin? Skaffa ett liv tamefan!!!
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH så FUCKING ARG JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!
Men å andra sidan, Vad kan jag göra mer än spotta er i ansiktet och håna er tillbaka HORUNGAR!


Det blev en lyckad kväll igår iaf ;), Förfest med lite polare hemma sen vidare till Cue-b och fira Natali. Sen blev det hemgång, Vilket tog sin lilla tid hehe (A), Men gick hem, satt och snacka skit med Coffi och Fredrik trevligt trevligt.
Kom nyss hem till Mamma. Micke och Micke hade precis somnat när jag gick! Dem kom hem kl 9 i morse idioterna hahaha!!

Idag får vi se vart dagen tar oss, Ut på jakt kanske ???!!!!!


Btw, tack gumman för bloggen <3
http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0