Nykomling i Familjen hihi

Igår gjorde jag in impuls-grej! Eller aa jag har ju pratat om att skaffa hund i kanske ett halv år nu, Men iaf hittade värsta raringen på blocket! Började mejla hon som hade hunden. Dem bodde i linköping så ringde ja micke och sa kom nu vi ska åka och hämta en hund! Han bha va ? Nu nu nu ??? jag bhaa jaaa hahaha :D. Grabbarna har ju också längtat efter att ja ska skaffa hund så det var lite små roligt. Kommer dit och fasta för han direkt. Och nu är han här hemma hos oss hihi! Lilla Prinsen min, Han bor med mig här hemma hos Mikaaeeel efter som inte Nilsson och han gick ihopp :(, Synd att inte båda mina prinsar kunde bo tillsammans! Men han går okej ihopp med Mikaels katt Niiiina så det e ju toppen..

idag händer det inte så mycket, bara vara hemma med Lewie "hunden" alltså! Han heter det hihi! Coffi kom på namnet igår och det passa perfa :)..
Nu kommer snart Mikaels mamma Helen så ska plocka undan lite innan hon kommer haha! Ser ut som en svinstia här :P


Love <3


BIG love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0